Hungry Minds wint terrein in Brussel en werft aan

Hungry Minds, al verantwoordelijk voor klanten als Edenred, Fédération Wallonie-Bruxelles of de Kanselarij van de Eerste Minister, breidt zijn Brusselse activiteiten uit. Slechts 10 maanden na de opening van zijn antenne in Pepibru (Anderlecht), kreeg het bureau een aantal nieuwe uitdagingen, waaronder Visit.Brussels, Ligues des Familles en NewB, in zijn klantenportefeuille.
Om de verovering van de nationale markt te ondersteunen, werd het team van Stéphane Henry – Head of Business & Partner – versterkt met een nederlandstalige Account Executive. Anaïs Van Der Heyden heeft een Bachelor in Communicatiemanagement gevolgd aan de Erasmushogeschool Brussel. Zij was eerder verantwoordelijk voor Content Social Media bij Carrières du Hainaut.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]