Hungry Minds, al verantwoordelijk voor klanten als Edenred, Fédération Wallonie-Bruxelles of de Kanselarij van de Eerste Minister, breidt zijn Brusselse activiteiten uit. Slechts 10 maanden na de opening van zijn antenne in Pepibru (Anderlecht), kreeg het bureau een aantal nieuwe uitdagingen, waaronder Visit.Brussels, Ligues des Familles en NewB, in zijn klantenportefeuille.

Om de verovering van de nationale markt te ondersteunen, werd het team van Stéphane Henry – Head of Business & Partner – versterkt met een nederlandstalige Account Executive. Anaïs Van Der Heyden heeft een Bachelor in Communicatiemanagement gevolgd aan de Erasmushogeschool Brussel. Zij was eerder verantwoordelijk voor Content Social Media bij Carrières du Hainaut.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




