Hungry Minds wint terrein in Brussel en werft aan

Hungry Minds, al verantwoordelijk voor klanten als Edenred, Fédération Wallonie-Bruxelles of de Kanselarij van de Eerste Minister, breidt zijn Brusselse activiteiten uit. Slechts 10 maanden na de opening van zijn antenne in Pepibru (Anderlecht), kreeg het bureau een aantal nieuwe uitdagingen, waaronder Visit.Brussels, Ligues des Familles en NewB, in zijn klantenportefeuille.
Om de verovering van de nationale markt te ondersteunen, werd het team van Stéphane Henry – Head of Business & Partner – versterkt met een nederlandstalige Account Executive. Anaïs Van Der Heyden heeft een Bachelor in Communicatiemanagement gevolgd aan de Erasmushogeschool Brussel. Zij was eerder verantwoordelijk voor Content Social Media bij Carrières du Hainaut.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]