De war for talent is real, zeker nu TEC de komende weken de harten van 650 toekomstige kandidaten wil veroveren. Om daarin te slagen doet het Waalse vervoerbedrijf een beroep op Hungry Minds. Het bureau rolde een uitgebreide campagne uit op televisie, radio, cinema, sociale media, display, OOH en op de TEC-bussen. Zo hopen ze samen maar liefst verschillende soorten 120 functies gevuld te krijgen.

Posts SoMe
Credits
Client: Le TEC
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Alice Thonnart, Anne Van Wonterghem
Account Manager: Lauranne Goffin
Creative Director: Damien Ronday
Creatives: Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Digital Campaign Planner: Vanille Delaite
DTP/Graphic Designers: Yves Compère, Ilayda Yuksel
Video editing: Augustin Fievet
Production company: Disturb Studio
Director: Xavier Lechanteur
DOP: Philippe Therasse
Colorist: Xavier Dockx
Soundstudio: La Vita Studios Brussels
Photograph: Olivier Bourgi
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]