Oostende innoveert deze zomer als eerste Belgische badstad met een gloednieuw concept. Het Nieuwe Strand bevindt zich tussen zomerbars Polé Polé Beach en Bondi Beach. In die strandzone worden de hele zomer lang ideeën en projecten rond ecologie, veiligheid en gezondheid uitgetest. Zo is de strook strand niet enkel rook- en plasticvrij, maar wordt er ook ingezet op gescheiden afvalophaling, drinkwaterfonteinen en de hedendaagse oriëntatiepunten.
Hurae installeerde op het Nieuwe Strand van Oostende oriëntatiepunten in de vorm van emoji’s. Die werden toepasselijk ‘Zeemoji’s’ gedoopt. Hannes Coudenys, creatief directeur agency Hurae, legt uit: “Een smiley of een hartje als herkenningspunt, wie wordt daar niet vrolijk van? Vanaf nu vind je elkaar gemakkelijk aan de zeemoji’s: de gele smiley, het rode hartje of het lachend kakske. We liepen al langer rond met dit idee en Toerisme Oostende vzw zag dit perfect passen binnen hun Nieuwe Strand.”
Credits:
Client: Toerisme Oostende vzw - Pieter Hens, Peter Craeymeersch
Agency: HURAE
Creatief directeur: Hannes Coudenys, Vincent Schroeven
Project manager: Cleo Vandenbosch
Client director: Sam Sisk
Video: Matti Meurisse
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]