HURAE laat Eastpak rugzakken zingen

Voor een back-to-school campagne voor Eastpak lanceerde Hurae een campagne op TikTok (het vroegere ‘Musical.ly’), de populaire video app waar dagelijks meer dan 100 miljoen jongeren eigen video’s maken. Hurae lanceerde een TikTok-account en creëerde video’s waarop de Eastpak rugzakken zingen en dansen op muziek van onder andere Major Lazor, Demi Lovato en N.E.R.D. feat. Rihanna. Daarnaast werden ook influencers uit België, Nederland, Polen en UK ingeschakeld. Ook de Vlaamse Stien Edlund en Britse LJ Hunter Cleave maakten video’s met de rugzakken. Beiden hebben meer dan 1,2 miljoen volgers.
“Met deze campagne bereikten we snel meer dan 500.000 jongeren tussen 8 en 16 jaar. Gemiddeld keken ze 12s van onze 15s video’s, met een verrassend lage kost per duizend views. Indrukwekkend,” besluit Vincent Schroeven, creatief directeur bij Hurae.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


