Hush Puppies plaatst deze week zijn mascotte op de voorgrond: de welbekende basset hond die al jaar en dag het merk belichaamt. Dat doet het schoenenmerk met een nationale OOH-campagne, ontwikkeld door reclamebureau JCDecaux Innovate. Tot en met 29 september kunnen voorbijgangers in Brussel de mascotte in 3D bezichtigen op een bord van 2m². Zodra je de snuit van de hond aait, komt er een kortingbon uit het bord gerold, die u kunt inwisselen bij een aankoop in de Hush Puppies-winkel vlakbij, in de Kleerkopersstraat.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]