Hush Puppies plaatst deze week zijn mascotte op de voorgrond: de welbekende basset hond die al jaar en dag het merk belichaamt. Dat doet het schoenenmerk met een nationale OOH-campagne, ontwikkeld door reclamebureau JCDecaux Innovate. Tot en met 29 september kunnen voorbijgangers in Brussel de mascotte in 3D bezichtigen op een bord van 2m². Zodra je de snuit van de hond aait, komt er een kortingbon uit het bord gerold, die u kunt inwisselen bij een aankoop in de Hush Puppies-winkel vlakbij, in de Kleerkopersstraat.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]