Hush Puppies en JCDecaux in 3D


Hush Puppies plaatst deze week zijn mascotte op de voorgrond: de welbekende basset hond die al jaar en dag het merk belichaamt. Dat doet het schoenenmerk met een nationale OOH-campagne, ontwikkeld door reclamebureau JCDecaux Innovate. Tot en met 29 september kunnen voorbijgangers in Brussel de mascotte in 3D bezichtigen op een bord van 2m². Zodra je de snuit van de hond aait, komt er een kortingbon uit het bord gerold, die u kunt inwisselen bij een aankoop in de Hush Puppies-winkel vlakbij, in de Kleerkopersstraat.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


