Hybrid verwelkomt Johan Derden

Het Antwerpse digital performance agency Hybrid zocht en vond zijn head of operations als antwoord op zijn forse groei van het voorbije jaar en de torenhoge ambities voor de volgende jaren. Hoe geef je een 20-koppig team van online marketeers de juiste ondersteuning zodat ze maximaal productief zijn en zich in de beste condities verder kunnen ontwikkelen? Dit was de code die het management van Hybrid diende te kraken en waar het zijn antwoord vond in de persoon Johan Derden. Die heeft met zijn 48 jaar een rijke ervaring opgedaan in de domeinen marketing & sales en dit voor verschillende sterke merken. Johan Derden zal vanaf nu mee instaan voor het toepassen en doorontwikkelen van het agile & schaalbaar TaaS-model en de verdere verfijning van de leerprogramma’s in de academy van het bureau. Hiermee legt Hybrid zijn basis om door te groeien naar 50 T-shaped marketeers.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





