Het Antwerpse digital performance agency Hybrid zocht en vond zijn head of operations als antwoord op zijn forse groei van het voorbije jaar en de torenhoge ambities voor de volgende jaren. Hoe geef je een 20-koppig team van online marketeers de juiste ondersteuning zodat ze maximaal productief zijn en zich in de beste condities verder kunnen ontwikkelen? Dit was de code die het management van Hybrid diende te kraken en waar het zijn antwoord vond in de persoon Johan Derden. Die heeft met zijn 48 jaar een rijke ervaring opgedaan in de domeinen marketing & sales en dit voor verschillende sterke merken. Johan Derden zal vanaf nu mee instaan voor het toepassen en doorontwikkelen van het agile & schaalbaar TaaS-model en de verdere verfijning van de leerprogramma’s in de academy van het bureau. Hiermee legt Hybrid zijn basis om door te groeien naar 50 T-shaped marketeers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]