Hyper Mons Les Grands Prés belooft ongeziene winkelervaring

In september 2014 rondde Carrefour België de transformatie van zijn 44 hypermarkten af. Dat project liep vier jaar en kostte in totaal zowat 150 miljoen euro. Carrefour had het daarbij kunnen laten, maar drie maanden later trommelde het bedrijf alweer een team van meer dan vijfhonderd distributie-experts op om een nieuwe uitdaging aan te gaan: een ongeziene winkelervaring creëren en een winkel ontwerpen die volledig op de behoeften van de klant afgestemd is en die hij kan beleven.
De Hyper in Mons Les Grands Prés trekt de kaart van de transparantie met een bijzonder uitgebreid assortiment producten die elke dag opnieuw voor het oog van de klanten bereid worden, gebaseerd op zes principes: home made, de bastions, shops in the shop, hypergeconnecteerd, try it/taste it, hyperduurzaam, een nieuwe stopervaring en experts op elke afdeling.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]