IAB Europe, de sectorvereniging op Europees niveau voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft de eerste editie van zijn ‘Digital Transformation Playbook’ gepubliceerd. Het boek werd ontwikkeld door het IAB Europe Education and Training Committee. Zij deden een beroep op de kennis en expertise van enkele van de grootste bedrijfsexperts op het gebied van digitaal en de leden van IAB Europe. Hun bijdrage biedt een multidimensionaal perspectief op het begrijpen en implementeren van succesvolle digitale transformatieprojecten en heeft het onder meer over innovatie, data en de menselijke factor.

Het Playbook zal regelmatig worden gefinetuned, zodat het ook rekening houdt met de nieuwste veranderingen en ontwikkelingen die van invloed zijn op digitale transformatie. Toekomstige edities zullen ook best practices en casestudy’s uit heel Europa omvatten.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








