IAB Europe, de sectorvereniging op Europees niveau voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft de eerste editie van zijn ‘Digital Transformation Playbook’ gepubliceerd. Het boek werd ontwikkeld door het IAB Europe Education and Training Committee. Zij deden een beroep op de kennis en expertise van enkele van de grootste bedrijfsexperts op het gebied van digitaal en de leden van IAB Europe. Hun bijdrage biedt een multidimensionaal perspectief op het begrijpen en implementeren van succesvolle digitale transformatieprojecten en heeft het onder meer over innovatie, data en de menselijke factor.
Het Playbook zal regelmatig worden gefinetuned, zodat het ook rekening houdt met de nieuwste veranderingen en ontwikkelingen die van invloed zijn op digitale transformatie. Toekomstige edities zullen ook best practices en casestudy’s uit heel Europa omvatten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]