IAB Europe, de sectorvereniging op Europees niveau voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft de eerste editie van zijn ‘Digital Transformation Playbook’ gepubliceerd. Het boek werd ontwikkeld door het IAB Europe Education and Training Committee. Zij deden een beroep op de kennis en expertise van enkele van de grootste bedrijfsexperts op het gebied van digitaal en de leden van IAB Europe. Hun bijdrage biedt een multidimensionaal perspectief op het begrijpen en implementeren van succesvolle digitale transformatieprojecten en heeft het onder meer over innovatie, data en de menselijke factor.
Het Playbook zal regelmatig worden gefinetuned, zodat het ook rekening houdt met de nieuwste veranderingen en ontwikkelingen die van invloed zijn op digitale transformatie. Toekomstige edities zullen ook best practices en casestudy’s uit heel Europa omvatten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]