IAB Europe, de sectorvereniging op Europees niveau voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft de eerste editie van zijn ‘Digital Transformation Playbook’ gepubliceerd. Het boek werd ontwikkeld door het IAB Europe Education and Training Committee. Zij deden een beroep op de kennis en expertise van enkele van de grootste bedrijfsexperts op het gebied van digitaal en de leden van IAB Europe. Hun bijdrage biedt een multidimensionaal perspectief op het begrijpen en implementeren van succesvolle digitale transformatieprojecten en heeft het onder meer over innovatie, data en de menselijke factor.
Het Playbook zal regelmatig worden gefinetuned, zodat het ook rekening houdt met de nieuwste veranderingen en ontwikkelingen die van invloed zijn op digitale transformatie. Toekomstige edities zullen ook best practices en casestudy’s uit heel Europa omvatten.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]