IAB Europe, de sectorvereniging op Europees niveau voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft de eerste editie van zijn ‘Digital Transformation Playbook’ gepubliceerd. Het boek werd ontwikkeld door het IAB Europe Education and Training Committee. Zij deden een beroep op de kennis en expertise van enkele van de grootste bedrijfsexperts op het gebied van digitaal en de leden van IAB Europe. Hun bijdrage biedt een multidimensionaal perspectief op het begrijpen en implementeren van succesvolle digitale transformatieprojecten en heeft het onder meer over innovatie, data en de menselijke factor.
Het Playbook zal regelmatig worden gefinetuned, zodat het ook rekening houdt met de nieuwste veranderingen en ontwikkelingen die van invloed zijn op digitale transformatie. Toekomstige edities zullen ook best practices en casestudy’s uit heel Europa omvatten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]