In een steeds veranderende digitale omgeving moet ook de reclamewereld alert blijven om de uitdagingen van het cross-media ecosysteem aan te kunnen gaan. Op 16 en 17 november organiseert IAB Belgium daarom een conferentie om professionals uit verschillende media (televisie, out-of-home, radio, gedrukte pers...) samen te brengen en de toekomst van de commercialisatie van reclameruimte te omarmen.
Het volledige programma is binnenkort beschikbaar op de website van het IAB.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]