IAB gaat debat aan over reclameruimte

In een steeds veranderende digitale omgeving moet ook de reclamewereld alert blijven om de uitdagingen van het cross-media ecosysteem aan te kunnen gaan. Op 16 en 17 november organiseert IAB Belgium daarom een conferentie om professionals uit verschillende media (televisie, out-of-home, radio, gedrukte pers...) samen te brengen en de toekomst van de commercialisatie van reclameruimte te omarmen.
Het volledige programma is binnenkort beschikbaar op de website van het IAB.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


