IAB MIXX Awards 2018 lost juryvoorzitters

De voorzitters van de 4 jury’s, die tijdens de IAB MIXX Awards 2018 de prijs voor de beste digitale campagnes zullen uitreiken, zijn bekend. De vier jury’s zullen de campagnes beoordelen in hun respectievelijke categorie: Digital Communications, Innovation, Media en Interface. De juryvoorzitters zullen eveneens de ‘Special Jury Awards’ onderscheiden waaronder de ‘Most Promising Agency’, de ‘Agency of the year’ en de ‘Advertiser of the Year’ Award.
De vier juryvoorzitters zijn:
- Digital Communications: Christine Jean – Head of Marketing, Branding & Media Management – AG Insurance
- Innovation : Wim Decraene – Managing Director – Accenture Digital BeLux
- Media: Sonja Klein – CEO – Omnicom Media Group
- Interface: Alex Thoré – CRM, Branding & Communication Director – Proximus
De prijsuitreikeng en de gala-avond zullen plaatsvinden op woensdag 17 oktober 2018 samen met zo’n 500 media- en marketingspecialisten te Tour&Taxis Brussel. De IAB MIXX Awards website is alvast geopend. De beste campagnes kunnen ingestuurd worden tot 23 september.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



