De voorzitters van de 4 jury’s, die tijdens de IAB MIXX Awards 2018 de prijs voor de beste digitale campagnes zullen uitreiken, zijn bekend. De vier jury’s zullen de campagnes beoordelen in hun respectievelijke categorie: Digital Communications, Innovation, Media en Interface. De juryvoorzitters zullen eveneens de ‘Special Jury Awards’ onderscheiden waaronder de ‘Most Promising Agency’, de ‘Agency of the year’ en de ‘Advertiser of the Year’ Award.
De vier juryvoorzitters zijn:
- Digital Communications: Christine Jean – Head of Marketing, Branding & Media Management – AG Insurance
- Innovation : Wim Decraene – Managing Director – Accenture Digital BeLux
- Media: Sonja Klein – CEO – Omnicom Media Group
- Interface: Alex Thoré – CRM, Branding & Communication Director – Proximus
De prijsuitreikeng en de gala-avond zullen plaatsvinden op woensdag 17 oktober 2018 samen met zo’n 500 media- en marketingspecialisten te Tour&Taxis Brussel. De IAB MIXX Awards website is alvast geopend. De beste campagnes kunnen ingestuurd worden tot 23 september.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]