De voorzitters van de vier jury’s, die tijdens de IAB MIXX Awards de prijs voor de beste digitale campagnes zullen uitreiken, zijn bekend. De jury’s zullen de campagnes beoordelen in hun respectievelijke categorie: Digital Communications, Innovation, Media en Interface. De vier juryvoorzitters zijn Magda Trullemans van Orange Belgium (Digital Communications), Béatrice de Mahieu van Pimentomap.com en Virtuology-Academy.com (Innovation), Nathalie L'Hoir van UM (Media) en Ronane Hoet van Hoet&Hoet (Interface).
De juryvoorzitters zullen eveneens de 'Special Jury Awards' onderscheiden waaronder de ‘Most Promising Agency’, de ‘Agency of the year’ en de ‘Advertiser of the Year’ Award. Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards ook twee persoonlijkheden in de kijker zetten : de digital planners kiezen de 'Digital Sales Girl/Guy of the Year' en de digital sales girls/guys kiezen de 'Digital Planner of the Year'.
De prijsuitreikeng en de gala-avond voor het 10 -jarig bestaan van de IAB MIXX Awards zullen plaatsvinden op 19 oktober 2017, samen met zo’n 500 media- en marketingspecialisten, net na de Digital First beurs te Tour&Taxis Brussel. De IAB MIXX Awards zijn een organisatie van IAB Belgium en Best of Publishing.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]