IBM en Salesforce nemen slimme beslissingen


IBM Watson
IBM en Salesforce gaan gezamenlijk oplossingen bieden op het gebied van artificial intelligence waarmee bedrijven sneller dan ooit, slimmere beslissingen kunnen nemen. Binnen deze strategische samenwerking zullen IBM Watson, het AI-platform voor bedrijven van IBM en Salesforce Einstein met elkaar samenwerken om nieuwe niveaus van intelligente klantinteractie mogelijk te maken voor onder meer sales, service en marketing. IBM investeert tevens in een nieuwe dienst om klanten snel te laten profiteren van de gecombineerde IBM Watson/Salesforce Einstein-mogelijkheden.
Nieuwe inzichten van Watson worden direct geladen op het Salesforce Intelligent Customer Success Platform. Hierdoor kunnen gebruikers klantinzichten uit Salesforce Einstein combineren met de gestructureerde en ongestructureerde data over bijvoorbeeld het weer, de gezondheidszorg, financiële dienstverlening en retail, die Watson uit een groot aantal bronnen haalt. Watson en Einstein analyseren deze data en geven aanbevelingen voor het verdere beslissingsproces en het behalen van optimaal succes bij en voor klanten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]