Ice Watch is een van de meest dynamische Belgische merken van de laatste jaren. Zijn reputatie blijft groeien naast bijvoorbeeld Swatch, een van de reuzen in de sector. Zijn aanwezigheid in de media wereldwijd is het bewijs dat het merk zich heeft weten doorzetten in een zeer concurrentiële sector, vooral dankzij zijn originaliteit en de dynamiek van zijn gekleurde modellen. The Cube onderzocht gedurende twee manden in welke mate Ice Watch wordt vermeld in sociale media.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]