Ici Paris XL pakt uit met een nieuwe positionering die het zelfvertrouwen van haar klanten naar een ander niveau tilt. Met “Durf jezelf te zijn” wil het beautymerk haar klanten aanzetten om de beste versie van zichzelf te zijn. Want als je je goed voelt, stijg je boven jezelf uit en ligt de wereld aan je voeten.
Niets zo fijn als een flinke dosis zelfvertrouwen. Want wie zelfvertrouwen heeft, is nu eenmaal gelukkiger. Zelfvertrouwen krijg je als je je goed in je vel voelt, zowel fysiek als mentaal. En dat zie je aan mensen, want zelfvertrouwen straal je uit en het maakt je zoveel mooier. Het kan in hele kleine dingen zitten: een parfum dat bij je past, de juiste make-up die je doet stralen, verzorgingsproducten om jezelf helemaal te verwennen: allemaal zaken waarvoor je bij de Beauty Experts van Ici Paris XL terecht kan.
De nieuwe campagne van Ici Paris XL kenmerkt zich door een hele reeks krachtige quotes, die je zelfvertrouwen een heerlijke boost geven. De slogans worden afgebeeld op een eigen fictieve lijn van producten van Ici Paris XL. Met slogans als “Ik ben ook puur natuur onweerstaarstaanbaar”, “Hij zal alleen oog hebben voor mij” en “Eau de zelfvertrouwen” daagt Ici Paris XL haar klanten uit om de beste versie van zichzelf te zijn. Naast de nieuwe campagne kreeg ook het logo een make over zodat het nog meer luxe en stijl uitstraalt. Het nieuwe logo is geïnspireerd door de fashion brands en heeft de vorm van een label. Dit nieuwe logo zal vaak in combinatie met de slogan “Durf jezelf te zijn” gebruikt worden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]