Ici Paris XL en Stampix leggen mama's in de watten

Op zondag 12 mei is het zover: dan zullen meer dan 4 miljoen Belgische gezinnen Moederdag vieren en de mama’s in de watten leggen. Volgens marketeers Deborah Vanhouwaert en Julie Van Hoecke bij ICI Paris XL het geschikte moment om hun klanten te bereiken met een campagne die hen raakt in het hart.
Via een online activatie konden mensen in enkele clicks foto's opladen en een quote toevoegen. Meer dan 10.000 gezinnen namen deel aan de actie en zullen op moederdag als verrassing de foto's in bus ontvangen. Ze schakelden hiervoor Stampix in, de branded fotoprinting service die via online -en offline touchpoints merken tot in de huiskamer brengt.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


