Op zondag 12 mei is het zover: dan zullen meer dan 4 miljoen Belgische gezinnen Moederdag vieren en de mama’s in de watten leggen. Volgens marketeers Deborah Vanhouwaert en Julie Van Hoecke bij ICI Paris XL het geschikte moment om hun klanten te bereiken met een campagne die hen raakt in het hart.
Via een online activatie konden mensen in enkele clicks foto's opladen en een quote toevoegen. Meer dan 10.000 gezinnen namen deel aan de actie en zullen op moederdag als verrassing de foto's in bus ontvangen. Ze schakelden hiervoor Stampix in, de branded fotoprinting service die via online -en offline touchpoints merken tot in de huiskamer brengt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]