Artoos|Hayez wordt helemaal digital savvy

ArtoosHayez-Jochen-Dominiek-Peter

News

ArtoosHayez-Jochen-Dominiek-PeterIn een markt die getekend wordt door consolidaties, focuste Artoos de voorbije jaren op schaalvergroting. Na de overname van Hayez in 2014 en een sterk partnership met IPM printing in 2016, zet de groep opnieuw alle zeilen bij om verder vorm te geven aan haar toekomstvisie.

De start van drie digital savvy directieleden is meer dan een duidelijk statement. Ze brengt de koers die Artoos|Hayez al jaren vaart, richting digitalisering en automatisering, in een stroomversnelling. Peter Bundervoet, doorgewinterd Change & Transformation manager, is sinds januari aan de slag bij Artoos|Hayez als Strategic director. Hij tekende een nieuw organisatiemodel uit gebaseerd op twee pijlers: Delivery en Sales & Marketing. Kersvers Delivery director is Dominiek Vandersmissen. Als Sales & Marketing director werd Jochen Colla aangetrokken.

Met de drie ervaren ICT-experten aan boord, focust Artoos|Hayez naar eigen zeggen meer dan ooit op het aanbieden van end-to-end oplossingen die organisaties een stevige voorsprong bieden in de uitvoering van hun interne en externe communicatiestrategie.

Peter Bundervoet heeft als Change & Transformation manager een internationaal trackrecord als consultant en project manager op het vlak van e-business, marketing en ICT. Hij werkte o.a. voor Belgacom, Y&R, Sony en Standard Chartered Bank.

Dominiek Vandersmissen was jarenlang actief als program manager binnen de Christelijke Mutualiteit. Hij was er verantwoordelijk voor de realisatie van strategische digitalisatieprojecten i.s.m. nationale (Cronos, realdolmen,...) en internationale IT-partners (TCS, KPMG,..). In 2016 was hij als business unit manager Productivity Solutions eindverantwoordelijk voor de Microsoft Solutions-tak van het IT-bedrijf TOBANIA.

Jochen Colla verdiende zijn strepen o.a. bij de Christelijke Mutualiteit, waar hij o.m. de B2C-services beheerde. Sinds 2015 was hij actief als business unit manager bij TOBANIA. Hij liet een nieuwe wind waaien in de unit Digital Business Solutions, met focus op de bouw van grote websites (a tot z) met een klemtoon op customer centricity.