Ikea België en Blind Gekocht slaan de handen in elkaar

In het nieuwste seizoen van Blind Gekocht van Play4 zullen Vlaamse kijkers de inspirerende interieuroplossingen van Ikea kunnen herkennen. Als trotse partner van het programma heeft Ikea België in samenwerking met Ads&Data de zeven woningen ingericht met stijlvolle en praktische woonkamer-, eetkamer-, bureau- en kinderhoekoplossingen om écht een thuis te maken van het Blind Gekocht huis.
In het nieuwste seizoen van Blind Gekocht krijgen niet minder dan zeven woningen een make-over. Dat betekent zeven verschillende stijlen, zeven verschillende type woningen en dus een uitdaging om de zeven deelnemers een nieuw thuis te bezorgen die voldoet aan hun noden en wensen. In samenwerking met interieurarchitecten Dorien & Christophe, en op basis van de moodboards van de deelnemende gezinnen, hebben de interieurexperten functionele en stijlvolle woonkamer-, eetkamer-, bureau- en kinderhoekoplossingen bedacht voor elk van de zeven woningen.
“Wat zijn we opgewonden om dit jaar voor het eerst als sponsor betrokken te zijn bij het fantastische programma ‘Blind Gekocht’! Het is een geweldige kans voor ons om onze expertise te laten zien, gezinnen gelukkig te maken en een bron van inspiratie te zijn voor een breed publiek. Bij Ikea is het onze missie om het dagelijkse leven van zoveel mogelijk mensen te verbeteren door middel van slimme oplossingen voor woninginrichting. We zijn ontzettend trots om deel uit te maken van dit avontuur,” vertellen Céline Smidts, integrated media leader bij Ikea België en Isaline Comhaire, content specialist bij Ikea België.
Jolanda Wetzelaer, interieurexperte bij Ikea België, vult aan:“Het was een leuke ervaring om samen met interieurexperten Christophe & Dorien de zeven woningen in te richten, elk volgens de stijl en woonverwachtingen van de deelnemende gezinnen. Elke woning, elke stijl is verschillend, maar dankzij onze expertise zijn we erin geslaagd om de leefruimtes telkens uiterst functioneel en doordacht in te richten binnen het vooropgestelde budget. Met de creativiteit van de Ikea interieur designmanager en de Ikea Interieur consulente is elk ontwerp een inspirerend geheel geworden.”
Ook Tiffany Roggeman, tv project- manager van Ads&Data, toont zich tevreden met de samenwerking: “We hebben in Ikea een geweldige nieuwe partner gevonden die actief met ons meedenkt om onze projecten in Blind Gekocht te laten stralen, met slimme oplossingen zoals we die van Ikea kennen. Bovendien gaan ze verder dan traditionele sponsoring in hun communicatie en integreren ze dit partnership ook in andere kanalen zoals in de winkel en op diverse media.”
“Als nieuwe experten voor Blind Gekocht zijn we geheel in onze eigen stijl aan de slag gegaan om de wensen van de kandidaten te vertalen in een interieur waar ze zich in thuis zouden voelen. Dankzij de veelzijdigheid van Ikea konden we voor elk koppel de juiste sfeer en gezelligheid creëren om dat huiselijke gevoel ook over te brengen,” reageren de architecten van Blind Gekocht nog.
De getoonde interieuroplossingen zijn vanaf heden beschikbaar in de Belgische Ikea winkels en op Ikea.be.
Credits:
Client: IKEA België
Client contacts: Aline Driesen, Celine Smidts, Peter Jongert & Isaline Comhaire
Interior experts IKEA: Jolanda Wetzelaer
IKEA Wilrijk: Kristin De Wyer
Media Agency: Mindshare
Account lead: Amélie Cavenaile
Creative Agency: Ogilvy Social Lab
Account lead: Louise Laes
Production Company: Banejay Belgium
Media: ADs & Data
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]