Om een handje toe te steken in de collectie van Soft Toys for Education deed Ikea een beroep op kinderen van over heel de wereld. Zij mochten tekeningen inzenden, waar nadien tien exemplaren van werden nagebouwd tot échte knuffels, die nu te koop zijn voor het goede doel. Voor elke verkochte knuffel zal Ikea 1 euro doneren aan Unicef en Save the Children voor onderwijsprojecten voor kinderen. Tot nu toe heeft Ikea al meer dan negentig miljoen dollar geschonken aan dergelijke projecten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]