Om een handje toe te steken in de collectie van Soft Toys for Education deed Ikea een beroep op kinderen van over heel de wereld. Zij mochten tekeningen inzenden, waar nadien tien exemplaren van werden nagebouwd tot échte knuffels, die nu te koop zijn voor het goede doel. Voor elke verkochte knuffel zal Ikea 1 euro doneren aan Unicef en Save the Children voor onderwijsprojecten voor kinderen. Tot nu toe heeft Ikea al meer dan negentig miljoen dollar geschonken aan dergelijke projecten.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]