Maandag 9 september opent IKEA een gloednieuw pop-up concept in het hartje van Leuven. Met de pop-up, die volledig draait rond slaap, wil het bedrijf het belang van een goede nachtrust benadrukken. Met deze pop-up voegt IKEA een complementaire dienstverlening toe aan het bestaande aanbod via de acht Belgische winkels, de Click & Collect-dienstverlening waarbij klanten online bestellingen in de winkel kunnen afhalen, en de IKEA webshop bijvoorbeeld. Anne-Clotilde Picot, business development manager bij IKEA België: “We blijven investeren in ons bestaande aanbod, maar voegen ook steeds nieuwe diensten toe die inspelen op de noden van onze klanten van vandaag en morgen. Met deze pop-up zijn we daar waar onze klanten winkelen en bieden we hen persoonlijk advies en begeleiding van A tot Z: van interieurtips, over planning en ontwerp tot bestelling en betaling.”

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]