Maandag 9 september opent IKEA een gloednieuw pop-up concept in het hartje van Leuven. Met de pop-up, die volledig draait rond slaap, wil het bedrijf het belang van een goede nachtrust benadrukken. Met deze pop-up voegt IKEA een complementaire dienstverlening toe aan het bestaande aanbod via de acht Belgische winkels, de Click & Collect-dienstverlening waarbij klanten online bestellingen in de winkel kunnen afhalen, en de IKEA webshop bijvoorbeeld. Anne-Clotilde Picot, business development manager bij IKEA België: “We blijven investeren in ons bestaande aanbod, maar voegen ook steeds nieuwe diensten toe die inspelen op de noden van onze klanten van vandaag en morgen. Met deze pop-up zijn we daar waar onze klanten winkelen en bieden we hen persoonlijk advies en begeleiding van A tot Z: van interieurtips, over planning en ontwerp tot bestelling en betaling.”

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]