IKEA opent pop-up in centrum Leuven
Maandag 9 september opent IKEA een gloednieuw pop-up concept in het hartje van Leuven. Met de pop-up, die volledig draait rond slaap, wil het bedrijf het belang van een goede nachtrust benadrukken. Met deze pop-up voegt IKEA een complementaire dienstverlening toe aan het bestaande aanbod via de acht Belgische winkels, de Click & Collect-dienstverlening waarbij klanten online bestellingen in de winkel kunnen afhalen, en de IKEA webshop bijvoorbeeld. Anne-Clotilde Picot, business development manager bij IKEA België: “We blijven investeren in ons bestaande aanbod, maar voegen ook steeds nieuwe diensten toe die inspelen op de noden van onze klanten van vandaag en morgen. Met deze pop-up zijn we daar waar onze klanten winkelen en bieden we hen persoonlijk advies en begeleiding van A tot Z: van interieurtips, over planning en ontwerp tot bestelling en betaling.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]