liana Couvez ging zes maanden geleden aan de slag bij DDB. Tijdens die periode leerde ze van creatief directeurs Dieter De Ridder en Naïm Baddich hoe belangrijk het is om mee te doen aan reclamewedstrijden. Als Franse was het dan ook niet meer dan logisch dat ze deelnam aan de CHATONS D’OR 2019, een internationale wedstrijd voor jong talent georganiseerd in Parijs. En met succes, want met haar project « Special Coach » haalde ze goud binnen in de categorie ‘Burgerschap en Engagement’.
Credits
Creation: Couvez Iliana
Design: Couvez Iliana
Studieproject onder toezicht van Benoît Menetret en Denis Scieur (Sint-Lucasinstituut, Doornik).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]