liana Couvez ging zes maanden geleden aan de slag bij DDB. Tijdens die periode leerde ze van creatief directeurs Dieter De Ridder en Naïm Baddich hoe belangrijk het is om mee te doen aan reclamewedstrijden. Als Franse was het dan ook niet meer dan logisch dat ze deelnam aan de CHATONS D’OR 2019, een internationale wedstrijd voor jong talent georganiseerd in Parijs. En met succes, want met haar project « Special Coach » haalde ze goud binnen in de categorie ‘Burgerschap en Engagement’.
Credits
Creation: Couvez Iliana
Design: Couvez Iliana
Studieproject onder toezicht van Benoît Menetret en Denis Scieur (Sint-Lucasinstituut, Doornik).
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]