liana Couvez ging zes maanden geleden aan de slag bij DDB. Tijdens die periode leerde ze van creatief directeurs Dieter De Ridder en Naïm Baddich hoe belangrijk het is om mee te doen aan reclamewedstrijden. Als Franse was het dan ook niet meer dan logisch dat ze deelnam aan de CHATONS D’OR 2019, een internationale wedstrijd voor jong talent georganiseerd in Parijs. En met succes, want met haar project « Special Coach » haalde ze goud binnen in de categorie ‘Burgerschap en Engagement’.
Credits
Creation: Couvez Iliana
Design: Couvez Iliana
Studieproject onder toezicht van Benoît Menetret en Denis Scieur (Sint-Lucasinstituut, Doornik).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]