Met de start van elk nieuw modeseizoen stuurt Caroline Biss naar klanten van de 'brandstores' in de Benelux twee brochures én een uitnodiging voor een opendeurdag. De mailing moet het imago van het modemerk ondersteunen én de producten onder de aandacht brengen. De klantengroep van Caroline Biss bestaat uit vrouwen uit de sociale klassen A en B1 met een méér dan modaal inkomen. Ze zijn 35 jaar en ouder maar zijn zoals men bij Caroline Biss zegt 'Young in the mind'. In Nederland is het profiel van de klanten extremer, veertig-plus en twee keer meer dan het modale inkomen. Men stuurde de mailing niet naar alle klanten, maar naar een selectie van 60.000 op basis van recency, frequency en monetary value.
De brochures moeten op alle niveaus een toegevoegde waarde geven. Ze zijn bijvoorbeeld gelijmd, niet geniet. Dat betekent ook dat het een redelijk dure actie is. De hogere portkosten neemt men voor lief omdat men niet wil inboeten op het vlak van uitstraling.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]