Inbox opent kantoor in Brussel

Communication / News

inboxNa een kapitaalverhoging van 1,5 miljoen euro in 2017, die de start vormde van een nieuwe groeifase van het bedrijf, heeft predictive marketing-specialist Inbox besloten om zijn internationale aanwezigheid te versterken. Nu al gevestigd in Frankrijk, Canada en Tunesië, is Brussel het tweede kantoor dat in 2018 werd geopend door Inbox, na Casablanca in Marokko.
Om in 2017 tegemoet te komen aan de groeiende behoefte van bedrijven om big data en “Artificial Intelligence” te integreren, heeft Inbox zijn investering in tools van de "nieuwe generatie" versneld en vergroot. Het doel is om een ecosysteem te bouwen in SaaS-modus dat intelligentie toevoegt aan de gegevens voor hyperpersonalisatie van de klantrelatie. Deze applicaties, uniek in de markt, zijn het resultaat van meer dan 15 jaar expertise, gecombineerd met Analytics en Data Science. De keuze voor België heeft zich vanzelfsprekend opgelegd omdat het ook een big data "revolutie" kent.
Dit nieuwe kantoor, geleid door Albert Derasse (ex-SAS en ACTITO), die op de hoogte is van de belangen van lokale actoren, zal concrete antwoorden bieden op de verwachtingen van Belgische bedrijven door hen een lokale entiteit te garanderen die consistent is met de waarden van Inbox, die een alternatief model wil behouden voor dat van grote bedrijven. Deze agile modus heeft al klanten aangetrokken in verschillende sectoren, zoals Dior, Leclerc, Crédit Agricole, Orange, Le Monde en Generali.  De benoeming van Albert Derasse zal de nabijheid met besluitvormers en beïnvloeders in de regio bevorderen en klanten helpen bij de ontwikkeling en exploitatie van hun gegevens.