Indeed lanceert een nieuwe televisiecampagne. De vacaturesite draaide speciaal voor de Vlaamse markt een nieuwe spot. Regisseur van dienst is Deben Van Dam, Hamlet was het productiehuis.
De nieuwe tv-spot van Indeed kreeg ‘Screen Time’ als titel. Die toont verschillende mensen die op Indeed een job zoeken vanuit het perspectief van het toestel dat ze hiervoor gebruiken. Het is een intiem portret van mensen op zoek naar allerlei uiteenlopende banen die op Indeed te vinden zijn.
Regisseur Deben Van Dam, ook bekend van enkele kortfilms en enkele afleveringen van de Vlaamse serie ‘Over Water’, schreef het script voor Screen Time. Hij neemt ons in de spot mee langs verschillende locaties in België, zoals het Harry Malter Familiepark bij Gent, een juwelier in Antwerpen en een verticale boerderij in Brussel.
Screen Time zal op Vlaamse zenders en online te zien zijn. Deze spot werd exclusief voor Vlaanderen gemaakt. Met de campagne, specifiek ontwikkeld voor de Belgische markt, zet Indeed in op verdere naamsbekendheid en wordt het diverse en complete aanbod van banen op de vacaturesite onderstreept.
Credits
Client: INDEED, Austin TX, USA
Agency: Nicely Done, Dublin
TV Producer: Laurie Easterby
Creative: Eoin O’Brien
Creative: Patrick Geraghty
Production Co: HAMLET Brussels
Director: Deben Van Dam
Executive Producers: Ruben Goots, Jason Felstead
Producer: Pim Verhaert
Post-producer: Sara Martinez Ruiz
DOP: David Williamson
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]