Indeed en Hamlet krijgen Screen Time

Crea / News

Indeed lanceert een nieuwe televisiecampagne. De vacaturesite draaide speciaal voor de Vlaamse markt een nieuwe spot. Regisseur van dienst is Deben Van Dam, Hamlet was het productiehuis.

De nieuwe tv-spot van Indeed kreeg ‘Screen Time’ als titel. Die toont verschillende mensen die op Indeed een job zoeken vanuit het perspectief van het toestel dat ze hiervoor gebruiken. Het is een intiem portret van mensen op zoek naar allerlei uiteenlopende banen die op Indeed te vinden zijn.

Regisseur Deben Van Dam, ook bekend van enkele kortfilms en enkele afleveringen van de Vlaamse serie ‘Over Water’, schreef het script voor Screen Time. Hij neemt ons in de spot mee langs verschillende locaties in België, zoals het Harry Malter Familiepark bij Gent, een juwelier in Antwerpen en een verticale boerderij in Brussel. 

Screen Time zal op Vlaamse zenders en online te zien zijn. Deze spot werd exclusief voor Vlaanderen gemaakt. Met de campagne, specifiek ontwikkeld voor de Belgische markt, zet Indeed in op verdere naamsbekendheid en wordt het diverse en complete aanbod van banen op de vacaturesite onderstreept. 

Credits

Client: INDEED, Austin TX, USA

Agency: Nicely Done, Dublin

TV Producer: Laurie Easterby

Creative: Eoin O’Brien

Creative: Patrick Geraghty

Production Co: HAMLET Brussels

Director: Deben Van Dam

Executive Producers: Ruben Goots, Jason Felstead

Producer: Pim Verhaert

Post-producer: Sara Martinez Ruiz

DOP: David Williamson