Ine De Schryver startte begin augustus als accountmanager bij Publicarto. Ze neemt er de vrouwentitels, de seniorenbladen alsook het cultuurmagazine van Davidsfonds onder haar vleugels. Samen met Liselot Derycke, die de sales support voor haar rekening neemt, staan ze in voor de publicaties én het onlinegebeuren rond de ledenmagazines van Femma, Vrouwen met Vaart, Markant, Axelle, Neos, Okra en Davidsfonds.
Ine De Schryver komt van bij LijnCom, waar ze bijna tien jaar verantwoordelijk was voor marketing & communicatie. Voordien werkte ze als marketeer bij SBS Belgium en Desso Sports Systems. “Dankzij mijn marketingachtergrond en met een bagage vol creatieve oplossingen hoop ik onze adverteerders zo goed mogelijk te kunnen servicen en toffe projecten op poten te kunnen zetten,” aldus De Schryver, die bij Publicarto Ann De Leeuw opvolgt.
In april vervolledige Jelle Vanwinnendaele al het duo met Lucrèce Noben, voor alle titels van De Bond en Le Ligueur.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]