Ine De Schryver maakt Publicarto voltallig
Ine De Schryver startte begin augustus als accountmanager bij Publicarto. Ze neemt er de vrouwentitels, de seniorenbladen alsook het cultuurmagazine van Davidsfonds onder haar vleugels. Samen met Liselot Derycke, die de sales support voor haar rekening neemt, staan ze in voor de publicaties én het onlinegebeuren rond de ledenmagazines van Femma, Vrouwen met Vaart, Markant, Axelle, Neos, Okra en Davidsfonds.
Ine De Schryver komt van bij LijnCom, waar ze bijna tien jaar verantwoordelijk was voor marketing & communicatie. Voordien werkte ze als marketeer bij SBS Belgium en Desso Sports Systems. “Dankzij mijn marketingachtergrond en met een bagage vol creatieve oplossingen hoop ik onze adverteerders zo goed mogelijk te kunnen servicen en toffe projecten op poten te kunnen zetten,” aldus De Schryver, die bij Publicarto Ann De Leeuw opvolgt.
In april vervolledige Jelle Vanwinnendaele al het duo met Lucrèce Noben, voor alle titels van De Bond en Le Ligueur.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]