Carole Lamarque is expert innovatieve marketing en stichtend vennoot van consultingbureau Duval Union. Gepassioneerd door strategische marketing kent ze als geen ander de invloed van innovatie en disruptieve technologieën op de consument. Daarnaast is ze een womanist die ervoor pleit het glazen plafond voor eens en voor altijd te vergeten. Tussendoor heeft ze ook nog een boek bijeengepend, dat op 14 maart verschijnt.
Influencers - met als uitgever Lannoo Campus - is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencermarketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.
Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]