Influencers: wie zijn ze? Waar zijn ze?

Carole Lamarque is expert innovatieve marketing en stichtend vennoot van consultingbureau Duval Union. Gepassioneerd door strategische marketing kent ze als geen ander de invloed van innovatie en disruptieve technologieën op de consument. Daarnaast is ze een womanist die ervoor pleit het glazen plafond voor eens en voor altijd te vergeten. Tussendoor heeft ze ook nog een boek bijeengepend, dat op 14 maart verschijnt.
Influencers - met als uitgever Lannoo Campus - is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencermarketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.
Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]