Na afloop van een pitch die de zomer heeft gedekt, kiest ING Carat als partner voor media planning en buying. Al meer dan 20 jaar is het de Dentsu Aegis Network groep die de bank een aanbod aan diensten levert. Accenture leidde dit manoeuvre naast de teams van ING Belgium en ING Group. De laatste fase was tussen Carat, Maxus (GroupM) en UM (IPG Mediabrands).
Bruno Liesse: « We zijn blij onze samenwerking verder te kunnen ontwikkelen met ING, die in diverse opzichten innovatief is: de organisatie, de nieuwste technologieën getest met de klant, het verlangen om hun communicatie voortdurend te stimuleren op een andere manier, soms avant-garde, de plaats van de consument en van de data in strategieën en plannen. Ongeacht de pitch-oefening, is het ook een mooie erkenning van onze wederzijdse inspanningen over de jaren. »
Marie-Noëlle De Greef: « De keuze voor Dentsu maakt deel uit van een bredere transformatiecontext die op gang is bij ING. Het Dentsu-team heeft aangetoond dat ze de beste mediapartner zijn om ons te begeleiden en deze evolutie te versnellen. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]