Mosquito ontwikkelde op vraag van Ingersoll Rand een internationale (EMEA), 360°- campagne, inclusief incentive, die de verkoop een stevige boost moet geven. Mosquito maakte een flyer (in acht talen) en rolde een actie uit via offline- en onlinekanalen. Wie een draadloos toestel van Ingersoll koopt, krijgt (na het i,geven van een code op promo.irtools.eu na enkele weken een handige werklamp toegestuurd. Elke code is gekoppeld aan een land, zodat achteraf kan worden nagegaan welke actie in welk land het meest efficiënt was.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]