De Westhoek maakt een goede indruk als het over wonen en leven gaat, maar wat werken en ondernemen betreft wordt de streek minder positief gezien. Om deze perceptie om te buigen hebben lokale en provinciale overheden, sociale partners en bedrijven de handen in elkaar geslagen om samen een campagne op te zetten: 'Westhoek. De Nieuwe wereld'. Het mediabudget werd toevertrouwd aan Initiative, dat dankzij haar geïntegreerde onderzoeksafdeling en geo-data team kan bogen op een ongeëvenaarde expertise op het gebied van geomarketing en regionale reclame. Communicatiebureau BOA stond in voor de creatieve ontwikkeling.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]