Initiative en BOA (her)ontdekken De Westhoek

De Westhoek maakt een goede indruk als het over wonen en leven gaat, maar wat werken en ondernemen betreft wordt de streek minder positief gezien. Om deze perceptie om te buigen hebben lokale en provinciale overheden, sociale partners en bedrijven de handen in elkaar geslagen om samen een campagne op te zetten: 'Westhoek. De Nieuwe wereld'. Het mediabudget werd toevertrouwd aan Initiative, dat dankzij haar geïntegreerde onderzoeksafdeling en geo-data team kan bogen op een ongeëvenaarde expertise op het gebied van geomarketing en regionale reclame. Communicatiebureau BOA stond in voor de creatieve ontwikkeling.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]