INNO en DVLR DDB openen de grootste parfumerie van België

Crea / News / Retail

De grootste parfumerie van België openen? Dat verdient meer dan een bloemetje. Met die gedachte toverde DVLR DDB, aan de hand van Augmented Reality, de façade van warenhuis INNO om in een kleurrijk bloementafereel. Ze brengen zo de weelderige wereld van parfum van binnen naar buiten, en nodigen mensen uit om die wereld binnen te stappen.  

DVLR DDB is al een hele tijd de creatieve partner van INNO. Om de opening van hun nieuwe Parfumerie & Beauty afdeling aan te kondigen, zet DVLR DDB het warenhuis letterlijk in de bloemetjes. In een social video is te zien hoe de façade van de winkel wordt ingenomen door bloemen en planten. Ze vermengen daarbij realiteit en verbeelding, door een klassieke OOH tot leven te brengen met AR.

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door DVLR DDB (@dvlr.ddb)

De imposante ‘virtual OOH’ dient als aftrap van een hele openingscampagne, waarin bloemenpracht centraal staat in de vorm van een iconisch parfumflesje. “De bloemen verwijzen natuurlijk naar de fleurige, elegante geur van parfum,” aldus Kwint De Meyer, creatief directeur bij DVLR DDB. “t Is een voorproefje van de rijkdom aan geuren en kleuren die klanten zullen ontdekken, wanneer ze Belgiës grootste parfumerie binnenstappen.” 

Het kleurrijke tafereel met je eigen ogen zien? Neem een kijkje op sociale media of stap zelf eens binnen in de grootste parfumerie van België, in INNO Nieuwstraat en INNO Louisa. 

Credits:

Client: INNO 

Client contact: Elly Zwinnen, Dominique De Pauw, Conny Vierkant, Marie Bragard, Chaimae El Hannouti.

Agency: DVLR DDB

Creative Director: Kwint De Meyer

Concept & Art Direction: Antoine de Bellefroid, Nicolas de Beauffort & Astrid Van Breusegem

Copywriting: Célestin Metens, Auke Moonen, Alexander Noten & Astrid Van Breusegem

Design & Motion design: Glenn Vanhasselt, Volstok, Maarten Vranken

Accounts: Marine Gasztonyi, Tom Eilers

Video:

Concept & Art Direction: Antoine de Bellefroid

Creative Director: Kwint De Meyer

Production : Make - Leslie Verbist,  Volstok 

Designer & Video editors: Glenn Vanhasselt, Volstok & Maarten Vranken 

Sound: Nicolas Van Ruysvelt