Sinds 1 januari van dit jaar gaat Insert door het leven als JCDecaux Insert Belgium. Daar hoort ook een nieuw logo bij, maar de nieuwe naam en het nieuwe logo willen niet zeggen dat het om een loutere cosmetische operatie gaat. Het businessmodel van proximity advertising zoals ontwikkeld door Insert wordt steviger geïntegreerd in de werking van JCDecaux Belgium. Die integratie begon in 2013 en leidde tot een wisselwerking, waarbij de JCDecaux-kwaliteit werd ontplooid binnen Insert en waarbij het outdoorportfolio van JCDecaux werd versterkt.
Meer over de naamsverandering ziet u in onderstaand filmpje.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]