Instagram breekt uit het vierkant

Het sociale medium Instagram legt niet langer het vierkant op als fotoformaat. Dat was nochtans dé onderscheidende factor sinds de oprichting van het bedrijf. "Ongeveer één op vijf foto's of video's die mensen publiceren hebben geen vierkant formaat," legt men uit bij Instagram. "We weten dat het niet gemakkelijk is om meerdere types inhoud te delen via Instagram. Een groepsfoto, een persoon piepklein met een overweldigende Golden Gate Bridge,..."
Voortaan hebben gebruikers de mogelijkheid om te kiezen tussen landschaps- en portretformaat. En hetzelfde geldt voor video's, die "meer dan ooit cinemografisch" kunnen worden, zeggen ze enthousiast bij Instagram. De vraag rijst of Instagram toch niet een stuk van zijn identiteit prijsgeeft.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]