Het full-service digital agency Isobar, dat deel uitmaakt van Dentsu Aegis Network, heeft de eerste Belgische Instagram Stories-advertentie geplaatst. Het bureau ontwikkelde een immersive full screen video voor Cubanisto, die via de Instagram Stories-functie wordt geadverteerd.
Isobar brengt met de Instagram Stories het rum flavoured bier van AB InBev dichter bij de consument. Volgens Nicolas Robeet, digital planning panager West bij AB InBev is het “Een zeer goed medium om meer persoonlijkheid te geven aan het merk. Door de content tussen de boodschappen van andere Instagram gebruikers te plaatsen en dankzij de uitgebreide targeting mogelijkheden, brengen we content die persoonlijk relevant is en storen we de gebruiker zo min mogelijk."
"We weten bovendien dat gemiddeld 70% van de stories bekeken wordt met geluid aan, wat betekent dat we erg creatief tewerk kunnen gaan om de booschap over te brengen,” aldus Jehtro Calomme, head of digital creation bij Isobar.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]