Instagram Story voor Cubanisto

Het full-service digital agency Isobar, dat deel uitmaakt van Dentsu Aegis Network, heeft de eerste Belgische Instagram Stories-advertentie geplaatst. Het bureau ontwikkelde een immersive full screen video voor Cubanisto, die via de Instagram Stories-functie wordt geadverteerd.
Isobar brengt met de Instagram Stories het rum flavoured bier van AB InBev dichter bij de consument. Volgens Nicolas Robeet, digital planning panager West bij AB InBev is het “Een zeer goed medium om meer persoonlijkheid te geven aan het merk. Door de content tussen de boodschappen van andere Instagram gebruikers te plaatsen en dankzij de uitgebreide targeting mogelijkheden, brengen we content die persoonlijk relevant is en storen we de gebruiker zo min mogelijk."
"We weten bovendien dat gemiddeld 70% van de stories bekeken wordt met geluid aan, wat betekent dat we erg creatief tewerk kunnen gaan om de booschap over te brengen,” aldus Jehtro Calomme, head of digital creation bij Isobar.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]