Interel bekroond als Independent Consultancy of the Year

Awards / News

Interel heeft de prijs ‘Independent Consultancy of the Year - EMEA’ gewonnen tijdens de ICCO Global Awards 2020. De jaarlijkse uitreiking vond plaats op woensdag 2 december. De jaarlijkse ICCO Global Awards brengen een breed scala aan internationale professionals bijeen om de kwaliteit en de expertise van adviesbureaus op het gebied van public affairs, public and media relations en marketing te eren.

De International Communications Consultancy Organisation (ICCO) vormt de stem van pr-adviesbureausover de hele wereld. Het ICCO-lidmaatschap omvat 41 verenigingen die 70 landen over de hele wereld vertegenwoordigen: uit Europa, Afrika, Azië, het Midden-Oosten, Noord- en Zuid-Amerika en Australazië. Gezamenlijk vertegenwoordigen deze verenigingen meer dan 3.000 pr-bedrijven. Het werk van Interel in 2020 werd erkend door een jury van internationale professionals op het gebied van PR.

“Dit jaar was een succesverhaal ondanks de moeilijke omstandigheden. Hoewel het een uitdagende periode is geweest, is Interel verenigd gebleven en heeft Interel-cultuur, ‘the Interel way’, sterk standgehouden,” zegt Grégoire Poisson, CEO van Interel Groep.

“Onze teams hebben een verbazingwekkende veerkracht getoond, wat zich heeft vertaald in klantenbinding, het winnen van nieuwe klanten en prestigieuze prijzen in onze sector. Het vertrouwen dat onze klanten in onze teams stellen, is een leidraad voor ons dagelijks handelen en stimuleert ons om out of the box te denken,” gaat Geoffrey Ghyoot, COO van Interel Groep, verder. “2020 was een jaar van aanpassing. De manier van communiceren en public affairs is ingrijpend veranderd. Dit heeft ervoor gezorgd dat we ons dienstenaanbod hebben aangepast en geïnnoveerd, waardoor we meer toegevoegde waarde kunnen bieden aan onze klanten.”

Interel is een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van public affairs, aangedreven door een netwerk, het Interel Global Partnership (IGP). Het bureau werd opgericht in 1983 en heeft kantoren in Brussel (hoofdkantoor), Berlijn, Londen, Parijs, Washington, Peking en New Delhi, aangevuld met de IGP-capaciteit die 70 markten wereldwijd in de regio’s Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en AsiaPac bestrijkt.