De Brusselse Guldenvliesgalerij (in het Nederlands nu vooral de Toison d’Or Galerij genoemd) kiest Intergalactic als partner. De originaliteit en de flexibiliteit van het bureau bevalt blijkbaar.
De opdracht voor Intergalactic? Een nieuwe strategie van het merk bouwen. Op basis hiervan zich zullen een nieuwe identiteit en creatieve concepten worden ontwikkeld. Devimo Consult Group, manager van de galerij sinds anderhalf jaar, wil de winkelgalerij uitbouwen als een onvermijdelijke doorgangspot in de buurt. Voor de galerij en de 40 winkelbedrijven wordt deze operatie een belangrijke uitdaging.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]