De Brusselse Guldenvliesgalerij (in het Nederlands nu vooral de Toison d’Or Galerij genoemd) kiest Intergalactic als partner. De originaliteit en de flexibiliteit van het bureau bevalt blijkbaar.
De opdracht voor Intergalactic? Een nieuwe strategie van het merk bouwen. Op basis hiervan zich zullen een nieuwe identiteit en creatieve concepten worden ontwikkeld. Devimo Consult Group, manager van de galerij sinds anderhalf jaar, wil de winkelgalerij uitbouwen als een onvermijdelijke doorgangspot in de buurt. Voor de galerij en de 40 winkelbedrijven wordt deze operatie een belangrijke uitdaging.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]



