Intergalactic winkelt in Toison d'Or

De Brusselse Guldenvliesgalerij (in het Nederlands nu vooral de Toison d’Or Galerij genoemd) kiest Intergalactic als partner. De originaliteit en de flexibiliteit van het bureau bevalt blijkbaar.
De opdracht voor Intergalactic? Een nieuwe strategie van het merk bouwen. Op basis hiervan zich zullen een nieuwe identiteit en creatieve concepten worden ontwikkeld. Devimo Consult Group, manager van de galerij sinds anderhalf jaar, wil de winkelgalerij uitbouwen als een onvermijdelijke doorgangspot in de buurt. Voor de galerij en de 40 winkelbedrijven wordt deze operatie een belangrijke uitdaging.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]