De Brusselse Guldenvliesgalerij (in het Nederlands nu vooral de Toison d’Or Galerij genoemd) kiest Intergalactic als partner. De originaliteit en de flexibiliteit van het bureau bevalt blijkbaar.
De opdracht voor Intergalactic? Een nieuwe strategie van het merk bouwen. Op basis hiervan zich zullen een nieuwe identiteit en creatieve concepten worden ontwikkeld. Devimo Consult Group, manager van de galerij sinds anderhalf jaar, wil de winkelgalerij uitbouwen als een onvermijdelijke doorgangspot in de buurt. Voor de galerij en de 40 winkelbedrijven wordt deze operatie een belangrijke uitdaging.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]