Echo, de interne communicatiepoot van communicatiebureau Walkie Talkie, zet groei voort en versterkt het team met twee krachtpatsers. Catherine Degreef (links op de foto) is aan zet als managing director en Evi Claeys (rechts op de foto) als specialist interne communicatie.
Sinds de oprichting vier jaar geleden is Echo vanuit Gent verantwoordelijk voor campagnes voor klanten als FrieslandCampina, Helan, Toerisme Oost-Vlaanderen, VIB en Scania Parts Logistics. Met de ervaring en groei van de afgelopen jaren, heeft het team extra power nodig. Evi Claeys brengt meer dan 9 jaar ervaring mee op vlak van interne en crisiscommunicatie. Bij het bureau Akkanto was ze verantwoordelijk voor grote Belgische en internationale klanten uit o.a. de energie-, chemie- mobiliteits-, medische en farmasector alsook retail. Haar expertise reikt van interne communicatie, employee engagement- en changeprojecten tot crisiscommunicatie in al haar facetten.
Catherine Degreef was 15 jaar werkzaam bij Easyfairs Belgium, waarvan de laatste jaren als Director B2B events. Ze dirigeerde B2B- en B2C-events zoals BIS, bouw&reno, Health&Care, Dentex, Green, Carat+ en Realty. Ze zal haar vaardigheden aanwenden om Echo als groeischip wind in de zeilen te geven en de kwaliteiten van het team maximaal tot uiting te brengen. “Ik wil de Echo-equipe stimuleren en laten floreren, de ervaring die ik op zak heb als “dirigent” komt daarbij goed van pas. Dat in combinatie met meer focus op mensen stemt me ongelooflijk enthousiast.”
Marie Lemaitre, mede-oprichter van Echo en Walkie Talkie: “Evi en Catherine zijn de perfecte matches waar we naar op zoek waren. Beiden gaan prat op tonnen ervaring en hun drive is buitengewoon. Ze zullen Echo in een stroomversnelling brengen om de volgende maanden en jaren nog meer spraakmakende ambassadeurstrajecten, creatieve activaties en campagnesuit te rollen. Daarbij wordt er ook - samen met het pr-team van ons zusterbureau Walkie Talkie - gekeken naar projecten waarbij intern en extern elkaar versterken. Want het draait bij beide communicatie agencies om hetzelfde: de juiste verhalen verbinden aan de juiste mensen:”