Intracto presenteert nieuw werk voor sauzenproducent Manna. De televisiespotjes en sociale mediacampagne bouwen verder op het eerder door Intracto ontwikkelde ‘Zot lekker’-concept. De sauzenproducent uit Wijnegem mikt daarmee zowel op een hogere merkbekendheid als een hogere merkpositionering.
De ‘Zot lekker’-campagne timmert al een tijdje aan deze weg. Twee kernboodschappen staan centraal: ‘ten eerste is Manna zot lekker en ten tweede is Manna zot handig, wegens meteen klaar’. De aan de Muppet Show schatplichtige oorwurm ‘Manna, Manna’ zorgt voor een luchtige en herkenbare insteek. De campagne-uitbreiding op de sociale media (‘Nog nooit Manna sauzen geproefd? Relax, saus erover.’) liep van december tot januari en bereikte op Facebook, Instagram en YouTube bijna vier miljoen mensen. Er werd ook samengewerkt met enkele food influencers.
Van februari tot maart liepen twee korte televisiespotjes (billboards van 5 seconden) op VTM, Q2, RTL en TVI. De inbrekers-spot toont een koppel dat bij thuiskomst geconfronteerd wordt met duidelijke inbraaksporen. Gelukkig blijkt na een snelle koelkast-inspectie dat de pot Manna niet werd gestolen. De studentenkot-spot toont een keukentafereel waarin de ‘afwas’ wordt gedaan door een borden-likkende jongeman, waarna zijn kompaan de borden in kwestie weer netjes in de kast stapelt.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]