Intracto presenteert nieuw werk voor sauzenproducent Manna. De televisiespotjes en sociale mediacampagne bouwen verder op het eerder door Intracto ontwikkelde ‘Zot lekker’-concept. De sauzenproducent uit Wijnegem mikt daarmee zowel op een hogere merkbekendheid als een hogere merkpositionering.
De ‘Zot lekker’-campagne timmert al een tijdje aan deze weg. Twee kernboodschappen staan centraal: ‘ten eerste is Manna zot lekker en ten tweede is Manna zot handig, wegens meteen klaar’. De aan de Muppet Show schatplichtige oorwurm ‘Manna, Manna’ zorgt voor een luchtige en herkenbare insteek. De campagne-uitbreiding op de sociale media (‘Nog nooit Manna sauzen geproefd? Relax, saus erover.’) liep van december tot januari en bereikte op Facebook, Instagram en YouTube bijna vier miljoen mensen. Er werd ook samengewerkt met enkele food influencers.
Van februari tot maart liepen twee korte televisiespotjes (billboards van 5 seconden) op VTM, Q2, RTL en TVI. De inbrekers-spot toont een koppel dat bij thuiskomst geconfronteerd wordt met duidelijke inbraaksporen. Gelukkig blijkt na een snelle koelkast-inspectie dat de pot Manna niet werd gestolen. De studentenkot-spot toont een keukentafereel waarin de ‘afwas’ wordt gedaan door een borden-likkende jongeman, waarna zijn kompaan de borden in kwestie weer netjes in de kast stapelt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]