Invisible Puppy (&KOO) lanceerde begin 2021 de nieuwe campagne voor Idee Kids vzw op social media en Google. De doelstelling is ouders via digitale advertenties kennis te laten maken met Idee Kids en inschrijvingen te generen. Binnen de bestaande brand richtlijnen werd een creatief concept ontworpen om het aanbod projectkampen in de kijker te zetten.
“Door middel van goede creatie en sterke digitale marketing tactieken stromen – in deze toch uitdagende tijden – de inschrijvingen snel binnen!,” zeggen ze bij Invisible Puppy.
Idee Kids vzw is een landelijk erkende jeugdvereniging die projectkampen zonder overnachting organiseert voor kinderen tussen 3 en 12 jaar. Verspreid over heel Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest liggen verschillende kamplocaties waar elk kind een kamp kan beleven dat in lijn ligt met zijn/haar interesses. Kinderen kunnen maar liefst uit 100 kampthema’s kiezen.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]