Epica Awards is de enige wereldwijde creatieve prijs die wordt beoordeeld door journalisten, niet door creatieven. Elk jaar beoordelen meer dan 200 vooraanstaande journalisten en senior redacteuren van de belangrijkste vakpublicaties in meer dan 60 landen - met daarbij natuurlijk ook PUB - en van mainstream- en gespecialiseerde titels het werk en beslissen over de beste creativiteit en het beste vakmanschap van dit moment. Deelname staat open voor bureaus, ontwerpstudio's, productiehuizen, adverteerders en alles daartussenin. De uitreiking van de Epica Awards 2021 vindt dit jaar plaats op 9 december, met een early bird-deelnameperiode die loopt tot 1 september.
Om het nieuwe seizoen te markeren, heeft Epica een nieuwe categorie toegevoegd: Creatief gebruik van A.I. Mark Tungate, redactiedirecteur van Epica Awards: "We voegen nooit zomaar categorieën toe, maar we gaan wel graag met onze tijd mee. We hebben gemerkt dat veel bureaus experimenteren met A.I. als middel om creativiteit te versterken of aan te vullen, en de journalisten in onze jury kijken graag naar projecten die uit dit opkomende veld kunnen voortkomen." Epica heeft ook B2B Direct en Consumer Direct samengevoegd tot één categorie Direct Marketing. De categorie Covid 19 Communications van vorig jaar blijft bestaan - hopelijk voor de laatste keer!
Meer informatie en inschrijven kan hier!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]