Matterkind is binnen Interpublic Group een nieuwe media-activatieoplossing die de grenzen wil verleggen door prioriteit te geven aan de ervaring van de consument. Met zijn suite van publieksgerichte oplossingen maakt Matterkind gebruik van Acxiom en van lokale data om de campagneprestaties over alle kanalen met 30% te verbeteren. Matterkind maakt deel uit van Kinesso, de marketing- en mediatechnologie-eenheid van Interpublic Group die eind 2019 werd gelanceerd. Matterkind biedt een suite van media-activatie oplossingen en adviesdiensten, waarbij een ethische en consumentgerichte benadering wordt gehanteerd om het publiek te betrekken en om tastbare en betekenisvolle resultaten te genereren, zowel binnen als tussen de kanalen. De belofte van Matterkind is de derde stap in een transformatie die gebruik maakt van Acxioms strategische data en expertise en Kinesso's technologieën om een suite van publieksgerichte media management en activeringsoplossingen te leveren voor het gehele media-ecosysteem. Matterkind maakt betere, snellere en efficiëntere resultaten mogelijk. Matterkind zal hiertoe het merk Cadreon en zijn teams over de hele wereld integreren.
In België, en meer bepaald binnen IPG Mediabrands, zal het team van Cadreon in het nieuwe Matterkind-model worden ingekapseld om meer intelligentie aan te bieden door middel van eigen technologieën voor alle addressable mediacampagnes voor alle mediabureaus van IPG Mediabrands.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]