IPG Mediabrands test merken op 'mobile ready'

IPG Mediabrands heeft samen met onderzoeksbureau YouGov (en met de hulp van Google Tools) de “mobile readiness” van merken onderzocht, op het vlak van aanwezigheid én van performantie. Dit onderzoek leidde tot de samenstelling van een index, MDEX genoemd. De voorbereiding van de index begon in juli 2016, het veldwerk dateert van januari 2017.
Tweeduizend merken in 15 markten kwamen in aanmerking - maar België, Nederland en Frankrijk waren daar niet bij. Het ging met name om Argentinië, Oostenrijk, Australië, Brazilië, Canada, Chili, Duitsland, India, Maleisië, Mexico, de Fillipijnen, Singapore, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. De top 10:
- Amazon
- 7-Eleven
- Hyundai
- Microsoft
- Nike
- Adidas
- OLX
- Target

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


