IPG Mediabrands test merken op 'mobile ready'

IPG Mediabrands heeft samen met onderzoeksbureau YouGov (en met de hulp van Google Tools) de “mobile readiness” van merken onderzocht, op het vlak van aanwezigheid én van performantie. Dit onderzoek leidde tot de samenstelling van een index, MDEX genoemd. De voorbereiding van de index begon in juli 2016, het veldwerk dateert van januari 2017.
Tweeduizend merken in 15 markten kwamen in aanmerking - maar België, Nederland en Frankrijk waren daar niet bij. Het ging met name om Argentinië, Oostenrijk, Australië, Brazilië, Canada, Chili, Duitsland, India, Maleisië, Mexico, de Fillipijnen, Singapore, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. De top 10:
- Amazon
- 7-Eleven
- Hyundai
- Microsoft
- Nike
- Adidas
- OLX
- Target
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]