Emmanuel Dennis van IPM laat er na ampel beraad geen onduidelijkheid over bestaan. "Hoewel voor veel adverteerders afstand wordt gedaan van de bureaucommissie, maakt die commissie al decennia deel uit van het Belgische en het internationale landschap," zegt hij. "De afschaffing zou verwarring brengen in de markt en leidt tot een complexe tarifering, waarbij sommigen volgen en anderen niet. Ook heeft de kern van de advertentiemarkt een duidelijke boodschap gegeven en positie ingenomen ter behoud van het bestaande systeem. IPM Advertising bevestigt daarom het behoud van de bureaucommissie voor zijn publicaties. De continuïteit in de vergoedingsstructuur in de sector is een stabiliserende en eenvoudige factor."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]