IPM tegen afschaffing bureaucommissie


Emmanuel Dennis van IPM laat er na ampel beraad geen onduidelijkheid over bestaan. "Hoewel voor veel adverteerders afstand wordt gedaan van de bureaucommissie, maakt die commissie al decennia deel uit van het Belgische en het internationale landschap," zegt hij. "De afschaffing zou verwarring brengen in de markt en leidt tot een complexe tarifering, waarbij sommigen volgen en anderen niet. Ook heeft de kern van de advertentiemarkt een duidelijke boodschap gegeven en positie ingenomen ter behoud van het bestaande systeem. IPM Advertising bevestigt daarom het behoud van de bureaucommissie voor zijn publicaties. De continuïteit in de vergoedingsstructuur in de sector is een stabiliserende en eenvoudige factor."

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


